Gymna technische dienst

Gymna is synoniem voor kwaliteit, toch is het zo dat er bij elk mechanisch of elektronisch apparaat een panne kan optreden. In dat geval staan onze 4 hoog opgeleide techniekers voor u klaar.

Drie keuze's van depannage-formulle

1. Filiaal

  • U brengt uw defect apparaat mét toebehoren binnen in één van onze 3 filialen.
  • Uw apparaat blijft ter plaatse in ons herstelatelier.
  • U wordt verwittigd zodra het apparaat hersteld is en u het kan ophalen.
  • Voordeel:
    u betaalt geen verplaatsingsforfait.

2. Post Bilzen

  • U stuurt uw defect apparaat - mét toebehoren + een beschrijving van het defect via de post naar:
    Gymna - Technische dienst: Pasweg 6 c - 3740 Bilzen.
  • Zorgt u er aub voor dat uw apparaat goed beschermd en verpakt is.
  • Onze medewerkers verwittigen u wanneer het herstelde apparaat naar u wordt teruggestuurd.

3. Home

  • Onze gespecialiseerde technieker verplaatst zich - na afspraak - naar uw adres.
  • Een herstelling kan meestal perfect bij u.
  • Onze techniekers hebben een voorraad van de meest frequente wisselstukken in de wagen.
  • Goed om te weten is dat hier - voor gans België - een vaste verplaatsingsforfait geldt.

 

Wat doen in geval van panne?

  • U meldt de panne ALTIJD bij onze klantendienst via 089/510 550 of gymna@gymna.be.
  • U meldt uw keuze van depannage-formule: filiaal Bilzen, Brussel of Gent - Post Bilzen of Home.