Gymna is synoniem voor kwaliteit, toch is het zo dat er bij elk mechanisch of elektronisch apparaat een panne kan optreden. In dat geval staan onze 3 hoog opgeleide techniekers voor u klaar. Wist u dat u sommige herstellingen zelf kan doen? Ontdek het allemaal op de 'DOE-HET-ZELF' pagina.

Een vraag? Kijk eerst even of het antwoord bij de 'Q&A' staat.

WAT DOEN IN GEVAL VAN PANNE?


1. U meldt via onderstaand invulformulier 'herstel aanvraag'

OF u meldt de panne bij klantendienst via 089/510 550 of gymna@gymna.be.
Bereikbaar op werkdagen, tijdens de kantooruren MA-DO 9u00 - 17u00 en VRIJ 9u00 - 16u00.

2. U meldt de keuze van depannage-formule: Filiaal (Diepenbeek, Zaventem of Gent), Post of Home.


3 KEUZE VAN DEPANNAGE FORMULE


Panne melden? Vul het onderstaande formulier in. Wij helpen u graag uit de nood!

Vergeet uw keuze van depannage-formule niet te vermelden. 

HERSTELAANVRAAG
De met een sterretje (*) gemarkeerde velden zijn verplicht.
Privacy *