Uw winkelwagen bevat geen artikelen.
Gymna technische dienst

Gymna is synoniem voor kwaliteit, toch is het zo dat er bij elk mechanisch of elektronisch apparaat een panne kan optreden. In dat geval staan onze 3 hoog opgeleide techniekers voor u klaar.
Drie keuzes van depannage-formule
1. Filiaal
- U brengt uw defect apparaat mét toebehoren binnen in één van onze 3 filialen.
- Uw apparaat blijft ter plaatse in ons herstelatelier.
- U wordt verwittigd zodra het apparaat hersteld is en u het kan ophalen.
- Voordeel:
u betaalt geen verplaatsingsforfait.
2. Post Bilzen
- U stuurt uw defect apparaat - mét toebehoren + een beschrijving van het defect via de post naar:
Gymna - Technische dienst: Groeningenweg 19 3590 Diepenbeek. - Zorgt u er aub voor dat uw apparaat goed beschermd en verpakt is.
- Onze medewerkers verwittigen u wanneer het herstelde apparaat naar u wordt teruggestuurd.
3. Home
- Onze gespecialiseerde technieker verplaatst zich - na afspraak - naar uw adres.
- Een herstelling kan meestal perfect bij u.
- Onze techniekers hebben een voorraad van de meest frequente wisselstukken in de wagen.
- Goed om te weten is dat hier - voor gans België - een vaste verplaatsingsforfait geldt.
Wat doen in geval van panne?
- U meldt de panne ALTIJD bij onze klantendienst via 089/510 550 of gymna@gymna.be.
- U meldt uw keuze van depannage-formule: filiaal Diepenbeek, Brussel of Gent - Post Diepenbeek of Home.